Jujur
5:20 PM | Author: Ahtung
Aku cuba berlaku jujur
nyatakan pakaian mu menjolok mata
apa yang ku dapat lebam mata...

Aku cuba berlaku jujur
Nyatakan kebenaran aku suka kat engkau
kau ketawa salahkah aku sukakan siti nurhaliza.........

aku cuba berlaku jujur nyatakan aku ada girl friend lain
kau minta putuskan hubungan
salahkah aku berkata jujur........

Aku berkata jujur aku belum makan lagi
sebab belum ada gaji member semua cabut lari........

Perlukah aku berbohong tak patutkah aku berkata jujur
habis tu mestikah aku berbohong
orang kata bohong sunat
bodoh nya orang bohong mana ada sunat
bohong aje bedosa la......

satu aje aku tak faham ngapa orang kata aku lurus bendul
sedangkan aku berkata betul...
|
This entry was posted on 5:20 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: