Cinta Kong
3:12 PM | Author: Ahtung
Image hosted by Photobucket.com

Hmm... Kong the King of the beast. menatang besar nie kalau aku jumpe gerun gak..tapi aku nak ajak korang menghayati perasaan kong nie...leh plak ade rase cintan harap badan je beso. Tapi hakikatnya sedangkan binatang masih ade rase 'protective', sedih, sayang niekan pulak kite manusia. Aku rase sumer perasaan nie dah takde kat sesetengah org...Contoh pasangan bercinta...marah skit maki, tampo, trajang dan lain-lain. pendek kata serba serbi kaki dengan tangan je yang naik. Tak payah susah-susah nak cakap. Tapi tu dari perspektif aku la tak tau la orang lain camner kan. Kalau nak tengok cite kong nanti hayati lah story dier.
|
This entry was posted on 3:12 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comments:

On Friday, 16 December, 2005 , AiYa said...

ehehe.. aku mungkin xkan mlihat ini movie dpangung.. sbb aku dh tau citernye camne.. ehehe.. manusia edy.. byk sgt ragamnye.

 
On Wednesday, 08 February, 2006 , Anonymous said...

Perrhhhh....ayat ko jiwang berkarat giler babeng
Terharu aku melihat blog mu ini....
caya lah