Penantianku
10:09 PM | Author: Ahtung


Bulan dengarkan lantunku
Bintang temanilah aku
Terangi gelap malamku

Aku ingin engkau tahu
Ku kan selalu menunggu
hilangkan rasa letihku

Bila nanti kau mengerti
Kumohon terangi aku

Dalam hatiku
Ingatkan aku
Untuk menahan rasa hati lelahku
Yang selalu
Rindukan tawamu dalam hatiku

Hanya dirimu
Beri malamku yang menghiasi jiwa
Yang rapuh terlalu merindumu

Bila nanti kau mengerti
Kumohon terangi aku
Dalam hatiku, ingatkan aku

Untuk menahan rasa hati lelahku
Yang slalu rindukan tawamu dalam hatiku
Ingatkan aku ku kan tetap menantimu
Hingga hati itu kan jadi milikku.
|
This entry was posted on 10:09 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

4 comments:

On Friday, 17 August, 2007 , Cupu said...

Hehe....xpasan lagu penatianku tue lagu kertas...anyway design sunset tue smart & nice sgt2...kechik simpan erk...(^_^)

 
On Tuesday, 30 October, 2007 , Anonymous said...

fulamak, ni lagu ke puisi........ hehehe, elo kawan apa cerita lama tak dak berita?

 
On Tuesday, 06 November, 2007 , Anonymous said...

penantian satu penyiksaan,..

penantian-blackrose

 
On Monday, 02 June, 2008 , RetardedMIND said...

best pic nie... aku sukaaaaaa